ساخت جک هیدرولیک

ساخت جک هیدرولیک
ساخت جک هیدرولیک
طراحی و ساخت جک هیدرولیک به متخصصین و کارشناسان خبره رعد هیدرولیک تماس بگیرید.

 طراحی و ساخت جک هیدرولیک

جک وسیله ای است که برای بلند کردن بارهای سنگین از نیرو استفاده می کند. مکانیسم اصلی که نیرو اعمال می شود، بسته به نوع خاص جک متفاوت است، اما به طور معمول یک پیچ یا یک سیلندر هیدرولیکی است. جک ها را می توان بر اساس نوع نیروهایی که به کار می برند دسته بندی کرد: مکانیکی یا هیدرولیکی.

طراحی و ساخت جک هیدرولیک چگونه است؟

جکهای هیدرولیک به نیروی تولید شده توسط فشار بستگی دارد. اگر دو سیلندر (بزرگ و کوچک) به هم متصل شوند و به یک سیلندر نیرو وارد شود، فشار مساوی در هر دو سیلندر ایجاد می شود. با این حال، از آنجا که مساحت یک سیلندر بیشتر است، نیرویی که سیلندر بزرگتر تولید می کند بیشتر خواهد بود، اگرچه فشار در دو سیلندر ثابت خواهد ماند. جک های هیدرولیکی برای بلند کردن بارهای سنگین به  عواملی بستگی دارند: آنها از پیستون های پمپ برای انتقال روغن از طریق دو سیلندر استفاده می کنند. پیستون ابتدا به عقب کشیده می شود، که توپ شیر مکش را در داخل باز می کند و روغن را به محفظه پمپ می کشد.
ساخت جک هیدرولیک

ساخت جک هیدرولیک

هنگامی که پیستون به جلو رانده می شود، روغن از طریق یک دریچه کنترل تخلیه خارجی به داخل محفظه سیلندر حرکت می کند و دریچه مکش بسته می شود، که منجر به ایجاد فشار در داخل سیلندر می شود. در گذشته با بسیاری از اصول هیدرولیک و کاربردهای آنها آشنا بودند. مصری ها و مردم باستان فارس، هند و چین با استفاده از سدها و دروازه های شلنگ برای کنترل جریان آب در امتداد کانال ها برای آبیاری و مصارف خانگی انتقال می دادند.

برخی از مهم ترین مزیت های جک هیدرولیک عبارت اند از:

بلند کردن یک خودرو یا وسیله نقلیه دیگر برای بیرون آوردن لاستیک های آن برای حمل صدها صنعت در جرثقیل ها مجهز به جک های هیدرولیکی برای حمل بار هستند آنها در سکوهای بالابر بکار می روند.
  • مساحت کمتری را اشغال می کند.
  • بعلاوه به دلیل زنگ زدگی، احتمالاً کمتر گیر می کنند.
  • به دلیل مقاومت و امکاناتی که دارد تلاش اپراتور برای بلند کردن اجسام را به حداقل می رساند.
  • استفاده از آن آسان است.
  • از سایر جک ها کمی سبک تر است.
جک هیدرولیک برای بلند کردن اتومبیل ها برای تعمیر و نگهداری تعویض لاستیک استفاده می شوند. جکهای هیدرولیکی در موارد بسیار دیگری استفاده می شوند در تجهیزات ساختمانی، در بالابرهای سکو، دست زدن به مواد حتی حرکت زمین استفاده می کنیم. جک هیدرولیک بر اساس قانون پاسکال کار می کند. نیروی کوچکی روی ناحیه کوچکتر از مایع هیدرولیک اعمال می شود و این نیرو مقداری فشار در مایع ایجاد می کند. سپس این فشار به منطقه وسیع تری در خروجی وارد می شود تا نیروی کافی برای بلند شدن بار تولید شود. عاملی که باعث می شود جک هیدرولیکی متفاوت و یا بهتر از سایر جک های معمولی باشد؟ جک هیدرولیک می تواند در عرض چند ثانیه می تواند اجسام مورد نظر شما را بالا ببرد.
سازنده جک هیدرولیک

سازنده جک هیدرولیک

مقالات مرتبط

صنعت هیدرولیک 4 مارس 2023
طراحی جک هیدرولیک 28 نوامبر 2023
کاربردهای جک هیدرولیک 1 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رعد هیدرولیک طراحی و ساخت جکهای هیدرولیک با سایز های مختلف : جکهای یکطرفه و جک های دو طرفه – جکهای آنتنی از دو آنتن تا ده آنتن در دو نوع یکطرفه ودو طرفه – جک های مرکب درهم پیچ استثنا – ساخت یونیت در صورت سفارش – ساخت پرس خم برش سیستم های هیدرولیک 

تمامی حقوق این سایت متعلق رعد هیدرولیک است.Design and SEO by ABEDI ©